hr Zielona Góra, rekrutacja Zielona Góra, obsługa klienta Zielona Góra
wprowadzanie do pracy nowozatrudnionych Pracowników,
współpracę i komunikację z Działem Administracji Personalnej i Płac, Inspektorem BHP i Agencjami Pracy Tymczasowej,
terminowe przygotowywanie dokumentów wewnętrznych zgodnie z procedurami obowiązującymi w firmie,
przygotowanie zapotrzebowania na materiały biurowe, operacyjne, środki pierwszej pomocy itp.,
raportowanie.
Wymagania
umiejętności współpracy w zespole,
energii i motywacji do wykonywania, jak i kończenia zadań,
umiejętność samodzielnego szukania rozwiązań,
umiejętności pracy w warunkach stresowych,
minimum średniego wykształcenia,
dyspozycyjności.
Oferujemy
stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
pozytywną atmosferę pracy w zgranym Zespole,
możliwość rozwoju zawodowego,
prywatną opiekę medyczną,
atrakcyjny pakiet ubezpieczeń grupowych,
możliwość dofinansowania karty Multisport,
owocowe poniedziałki.
Klauzule informacyjne
Aplikuj