specjalista Zielona Góra, pracownik biurowy Zielona Góra
- przygotowywanie ofert w zakresie formalno-prawnym:
- wyszukiwanie ogłoszeń o przetargach w serwisie
- analiza dokumentacji przetargowej, SIWZ, projektów umów
- przygotowywanie pytań do Zamawiającego
- przygotowywanie ofert przetargowych, ofert cenowych, kalkulacji wstępnych itp.
- przygotowywanie
pism związanych z postępowaniem przetargowym (redagowanie i składanie
dokumentacji uzupełniającej oraz wyjaśnień na żądanie Zamawiającego)
- weryfikacja treści umów przed podpisaniem pod kątem prawidłowości zapisów
- nadzór nad obiegiem dokumentów przetargowych
- kompleksowa obsługa postępowania przetargowego
- monitoring postępowań przetargowych, archiwizacja dokumentacji przetargowej
- współpraca z Działami Firmy (Dział Sprzedaży, Dział Serwisu, Dział Logistyki, Dział Marketingu)
Wymagania
wykształcenie wyższe
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 2 lata)
praktyczna znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych i wydanych do niej rozporządzeń oraz nowelizacji
umiejętność pracy pod presją czasu
samodzielność i systematyczność w działaniu
bardzo dobra organizacja pracy
komunikatywność
znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel)
dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy
pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku
zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełen etat
atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karta Benefit)
Klauzule informacyjne
Aplikuj